August 4, 2011

Transfer | EPL 4 Ogos 2011 Transfer Gossip

Inter Milan cuba membuat pertukaran dengan memberikan Maicon kepada Man City sebagai syarat untuk memiliki Carlos Tevez namun tidak mendapat persetujuan daripada Man City.

Pemain sasaran Arsenal, Juan Mata yang kini bermain bersama Valencia dalam La Liga membuat keputusan untuk kekal bersama kelabnya sekarang.

Tottenham berminant untuk membawa masuk Lassana Diara dari Real Madrid ke White Hart Lane namun Real Madrid memberikan syarat supaya Spurs menjual Gareth Bale kepada mereka.

Spurs juga dikatakan telah hilang peluang untuk mendapatkan pemain tengah Newcastle, Joey Barton. Namun Spurs masih berpeluang mencabar Arsenal untuk mendapatkan pemain pertahanan Blackburn, Chris Samba.

Man United kini mula beralih arah untuk mendapatkan pemain Borrusia Dortmund, Mario Gotze yang bermain sebagai midfielder sebagai pengganti kepada Wesley Snijder yang membuat keputusan untuk kekal bersama Inter Milan.

QPR telah membuat tawaran terhadap Joe COle bahawa dia boleh kekal dalam Liga Perdana sekiranya bersetuju untuk berhijrah ke QPR secara pinjaman jangka panjang.



INVITE FRIENDS TO CHURPCHURP TODAY!