June 1, 2011

Transfer | EPL Gossip 01 Jun 2011


Sir Alex Ferguson bersedia membida playmaker Blackpool, Charlie Adam untuk mencari pengganti Paul Scholes yang mengumumkan persaraannya semalam.

Ferguson juga sedang merisik Luka Modric sebagai the new Scholes dan dia bercadang ingin membida pemain itu dengan harga GBP50m.

Penyerang Arsenal, Nicklas Bendtner kini bersedia untuk dijual pada harga GBP12m dan mungkin akan dibida oleh Bayern Munich.

Liverpool membuat kejutan apabila ingin membawa masuk penyerang Monaco, Benjamin Moukandjo sebagai alternatif kepada penyerang Lille, Gervinho yang mungkin akan ke kelab lain.

Chelsea kini semakin berusah untuk mendapatkan penyerang Santos, Neymar.

Arsenal dan Liverpool kini sedang bersaing untuk mendapatkan midfielder Standard Liege, Axel Witsel dengan harga GBP10m yang kini semakin menunjukkan minat untuk berhijrah ke Liga Perdana England.

Sam Allardyce menandatangani kontrak GBP3m sebagai pengurus baru West ham. Dia juga dibayar GBP1.25m sekiranya berjaya membawa West Ham kembali ke Liga Perdana musim depan.

Chelsea kini bersedia menunggu untuk tempoh satu tahun lagi untuk mendapatkan Pep Guardiola dan mereka akan bersama Guus Hiddink selama satu tahun.

INVITE FRIENDS TO CHURPCHURP TODAY!
ARE YOU THE 'MOST WANTED?'
MAROON 5 GRABS HTC!