May 12, 2013

Bojan Gembira TRW Di Landasan Betul



Seremban: Pengendali Kelantan, Bojan Hodak menghambur kata-kata pujian ke atas persembahan anak buahnya yang berjaya mengutip mata penuh berharga selepas menewaskan Negeri Sembilan, 3-0 dalam saingan Liga Super di Stadium Tuanku Abdul Rahman Paroi, malam kelmarin. 

Katanya, sekalipun beraksi di gelanggang lawan, tetapi pemain tidak menunjukkan suatu tekanan sebaliknya berjaya menggerakkan jentera pasukan dengan baik apabila mencipta banyak peluang jaringan. 

“Cabaran menentang Negeri Sembilan bukan suatu tugas mudah, apa lagi mereka dalam usaha meraih kemenangan pertama musim ini dan sebab itu pemain sudah diingatkan lebih berhati-hati serta bijak memanfaatkan peluang jaringan. 

“Saya amat puas hati dengan persembahan malam ini apabila pemain berjaya memperagakan aksi kemas dan mantap mendapatkan tiga mata berharga. Sememangnya kami turun dengan misi meraih tiga mata tetapi tidak menyangka mampu merakam jaringan besar. 

“Syabas kepada pemain kerana merealisasikan sasaran ditetapkan kerana kemenangan amat penting untuk membolehkan pasukan memperbaiki kedudukan dan memberikan saingan dalam usaha kita mengekalkan kejuaraan,” katanya. 

Kekal disiplin 

Hodak berharap momentum kemenangan ini dapat diteruskan pada aksi berikutnya untuk membolehkan pasukan melonjak naik dalam kedudukan carta liga. 

Dalam aksi kelmarin, rangkaian pemain berpengalaman, Mohd Badri Radzi, Indra Putra Mahyuddin dan Mohd Nor Farhan Mohamad menjadi pencetus kehebatan skuad The Red Warriors apabila masing-masing menjaring gol kemenangan skuad itu.-Bharian


JomNiaga - RM2 PPL Setiap Pendaftaran Baru
Mesin Komisen 
Teknik Ninja Affiliate Jana Komisen $2,119 Cara Autopilot 
Panduan Pembenihan & Penternakan Ikan Keli 
Anak Pintar Cerdas 
Tips Rumahtangga Bahagia 
Jom Berhenti Merokok 
Teknik Mendidik Anak 
Rahsia Anak Soleh 
Panduan Mudah Belajar Bahasa Arab 
Aplikasi Mania - Kuasa Viral Aplikasi FB