February 5, 2012

Preview Chelsea vs Manchester United | Live Streaming Available




Monday, February 6, 2012
Chelsea v Manchester United
Stamford Bridge
Kick-off: 12.00 AM
TV: Astro Supersport 3 (817)
Chelsea (Probable, 4-3-3): Cech; Bosingwa, Cahill, David Luiz, Bertrand; Malouda, Lampard, Meireles; Sturridge, Torres, Mata.
Out: Ramires, Terry (both knee), Mikel (hamstring).
Test: Lampard (calf).
Suspended: Cole.
Manchester United (Probable, 4-4-2): De Gea; Smalling, Ferdinand, Evans, Evra,; Valencia, Carrick, Scholes, Young, Welbeck, Rooney.
Out: Jones, Lindegaard (both ankle), De Laet (calf), Fletcher (bowel condition), Vidic (knee), Owen (thigh).
Referee: Howard Webb (Matches 17, R3 Y54).



Berita Pasukan


John Terry bakal terlepas untuk beraksi dalam pertemuan menentang Man United apabila mengalami masalah kecederaan lutut ketika perlawanan menentang Swansea pada Selasa lepas.


Terry tidak dapat meneruskan latihan pada minggu ini, bermakna Gary Cahill mungkin akan membuat penampilan pada malam ini. Frank Lampard mungkin dapat beraksi malam ini setelah mengalami kecederaan betis membuatkan dia terlepas dua perlawanan sebelum ini, Ashley Cole pula digantung perlawanan manakala Ramires dan Mikel masih lagi belum pulih dari kecederaan.


Sir Alex Ferguson bersedia untuk mengucapkan selamat kembali kepada Ashley Young dan Tom Cleverley ke dalam skuad Man United.


Young terpaksa diketepikan selama enam minggu akibat kecederaan lutut manakala Cleverley pula mengalami kecederaan buku lali semasa perlawanan menentang Everton Oktober tahun lalu.


Wayne Rooney (buku lali) dan Nani (kecederaan kaki) juga kembali ke dalam skuad selepas terlepas dua perlawanan manakala De Gea pula bersedia untuk kembali menjaga gawang.


Anders Lindegaard pula akan berada diluar padang sekurang-kurangnya sebulan kerana kecederaan buku lali.


Prediction: Chelsea 1-2 Man United


LIVE STREAMING HERE